سوالات متداول

محصولات عمومی چیست؟

به مجموعه فایل های چاپی که به علت پایین آوردن هزینه ها به صورت مشترک داخل یک فرم چاپی بسته شده و نسبت به نوع رنگ فایل ها تفکیک نمی شوند ، محصولات عمومی گفته می شود.

محصولات اختصاصی چیست؟

کلیه محصولاتی که در لیست محصولات عمومی وجود ندارند و محصولاتی که دارای خدمات خاص می باشند ( کاتالوگ، بروشور، کتاب و …) و همچنین محصولاتی که هرچند ممکن است جز محصولات عمومی باشند اما به علت حساسیت چاپی بالا، استفاده از رنگ های خاص و یا دارای چاپ های ویژه هستند و قابلیت اجرای آنها در محصولات عمومی نیست ، جزو محصولات اختصاصی محسوب می شوند.

چگونه با بخش های مختلف دفتر تماس بگیریم؟

مدیریت : ۰۹۱۲۱۸۱۱۴۳۷ – ۰۹۳۵۱۸۱۱۴۳۷

تماس و تلگرام ثبت سفارشات : ۰۹۳۶۷۷۶۴۲۲۳

تماس و تلگرام طراحی : ۰۹۳۵۸۸۹۰۱۰۷

دفتر : ۳۳۳۴۸۵۱۰ – ۳۳۳۲۵۶۵۴ – ۰۲۸

نشانی : قزوین – خیابان سعدی شمالی – روبروی منبع آب – نبش کوچه ذوالقدر

ساعت کاری مجتمع به چه صورت است؟

ساعت کاری این مجموعه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ می باشد.

چگونه سفارش خود را ثبت کنیم؟

جهت ثبت سفارش محصولات عمومی به صورت حضوری به دفتر مستر چاپ مراجعه فرمایید و جهت ثبت غیر حضوری به سامانه فروش آنلاین مراجعه کرده، فایل نهایی خود را آپلود کنید و بعد از پرداخت از طریق درگاه بانک و دریافت شماره فاکتور سفارش شما ثبت شده و وارد پروسه تولید می شود.

جهت ثبت محصولات اختصاصی بصورت حضوری بایستی به دفتر مراجعه کرده و سایر مراحل ثبت سفارش را انجام دهید. ثبت سفارش غیر حضوری محصولات اختصاصی نیز از طریق تلفن و تلگرام با ما در تماس باشید.

فایل آماده به چاپ چیست؟

به فایلی که طبق راهنمای محصولات طراحی شده ، یعنی غیر از اصول کلی طراحی جهت چاپ، تمام اصول فنی مربوط به محصول مورد نظر مشتری ( سایزها، فواصل برش، ملزومات محصول از لحاظ تعداد فایل، در نظر گرفتن خط تا و…) رعایت شده و به صورت عکس در اختیار مراجعه کننده (حضوری یا غیر حضوری ) می باشد را فایل آماده به چاپ می گوییم.

جهت هرگونه انتقاد و پیشنهاد با چه شماره ایی باید تماس بگیریم؟

در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهادی در مورد نحوه کار دفتر دارید می توانید با شماره تماس ۰۹۳۶۷۷۶۴۲۲۳ تماس حاصل کرده ومسئولین را در جریان قرار دهید. همچنین میتوانید نظرات خود را از طریق لینک انتقادات و پیشنهادات به ثبت برسانید.

جهت رسیدگی به خرابی کار و گارانتی چگونه باید عمل کنیم ؟

در محصولات عمومی خطاها و اشتباهات ناشی از خطای اپراتور و یا مشکلات دستگاه های چاپ اجتناب ناپذیر است. مجموعه مستر چاپ در راستای اطمینان مشتریان از چاپ مجدد این محصولات، سال ها پیش اقدام به گارانتی چاپ در محصولات عمومی نمود. از این رو با در دست داشتن محصولاتی که از نظر شما دچار خرابی است به مسئول گارانتی مراجعه کرده تا با در نظر گرفتن مواردی که شامل گارانتی می شود ، سفارش شما بررسی شده و اگر ایراد از سمت مجموعه باشد کار مجددا برای چاپ ارسال می شود.

شماره تلگرام واحد گارانتی ۰۹۳۶۷۷۶۴۲۲۳

جهت اجرای خدمات بعد از چاپ ( خط تا پرفراژ برچسب و صحافی) چکاری باید انجام دهیم ؟

در صورتی که فاکتور شما در مرحله آماده تحویل قرار گرفت با شماره ۰۲۸۳۳۳۴۸۵۱۰ ( خانم مکرمی ) تماس بگیرید و مراحل را یکی پس از دیگری انجام دهید.

تعرفه محصولات و لیست قیمت محصولات کجاست؟

برای دریافت لیست تعرفه محصولات و خدمات ۲ روش کلی در دست شما مشتریان عزیز می باشد :

روش اول: مراجعه حضوری به دفتر و تهیه لیست قیمت از اپراتور مربوطه.

روش دوم : ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شده و با کلیک روی گزینه (لیست قیمت)  لیست قیمت مجتمع را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *